Huppista. Oon vähän laskenut tasottavien lääkkeiden annostusta itse. Mutta ihan vain siitä syystä, että se tuntuu mielestäni oikealta. Toissapvänä en ottanut pillereitä ollenkaan, olin tosi iloinen koko illan, en itkenyt yhtään. Okei no sain unta vasta neljän jälkeen ja olin todella levoton yöllä kun ois pitänyt nukkua ja juu.. Eilen otin yhden pillerin joskus about kuuden maissa, ja se lamaannutti mua taas ihan täysin. Helvetti, en vihaa mitään niin paljon kuin sitä oloa kun tuntee olevansa vaan, kaikki on yhtä tasaista viivaa ____________________________________________________. Mhm. Ja loppuyöstä sitten itkin juuri ennen kuin koetin mennä nukkumaan. Eli ei, minä en ota tänään yhtäkään pilleriä. Mieluummin olen levoton ja HYVÄN FIILIKSEN OMAAVA kuin se itkuinen ja 'aivokuollut.' En pidä siitä tunteesta, en.

Haluan tuntea jotain. En itkua tai tuskaa. Vaan tätä. Vaikkei tämäkään ole hyväksi mutta...