Okey nyt on vähän selkeämmät ajatukset päässä, mutta AHDISTAA, ihan hitosti. Ahdistun omasta itsestäni ja käytöksestäni. Teen paljon asioita, jotka on väärin, joiden takia moni ihminen voisi vihata mua, jos tietäisi. Olen huono tyttöystäväkin ja ties mitä muuta. Valehtelen ihmisille, vaikken tahtois, mutta teen sen kyllä siksi, että saisin olla rauhassa. Äh en minä tiedä. Olen toki ennenkin tehnyt tyhmyyksiä, tuossa keväämmällä tein niitä ihan liikaakin, mutta en jäänyt miettimään niitä sen pidemmäksi aikaa. Nyt kaikki 'vääryys', mitä teen, jää vaivaamaan mua ihan kauheasti. Tälläkin hetkellä kaduttaa mm. kaikki, ja nyt tuntuu kehossa semmonen tyhmä tunne, en osaa selittää sitä mutta semmonen, ei pistävä vaan... No vittu. Kuitenkin. Hyvin epämukava fiilis sekä fyysisesti että henkisesti. :S

Juu ei taaskaan mitään järkevää, mutta sainpahan vähän purettua tuntemuksiani.